3 HITy lipca na polskich blogach (podsumowanie linkowego party #7)

15 sie 2014

Tak jak zapowiedziałam linkowe party będzie miało swoje podsumowanie. Było tak za pierwszym razem i tak już zostanie. Jak już niektóre z Was wiedzą, lubię mieć podomykane tematy i to ma być właśnie takie domknięcie. Jednocześnie podsumowanie jest ukłonem w stronę uczestników, którzy postanowili podzielić się swoją działalnością. Dziękuję Wam serdecznie! Jesteście i dzięki linkowemu party poznaję Was lepiej. Odwiedzając Was zauważyłam też komentarze innych uczestników co bardzo mnie cieszy!

Linkowe party, 3 hity, ciekawe blogiW tym miesiącu chciałabym zwrócić Waszą uwagę szczególnie na 3 wpisy. Jeśli jeszcze nie byliście zajrzyjcie koniecznie.
Spodobał mi się ogromnie łapacz snów wykonany przez Magdalinne. Dodatkowo zrobiła piękne zdjęcia swojemu dziełu i podpowiada jak samemu zrobić podobny łapacz.


Domowy chleb na zakwasie to jest to. Zakwas mnie jednak zawsze przerażał. Inka jednak podaje sprawdzone przepisy na zakwas i chleb zapewniając, że to nie takie trudne jak się powszechnie uważa.

Ewa lubuje się w pieczątkach i nie dla niej gotowe, kolorowe i pstrokate papiery do pakowania prezentów. Zajrzyjcie, aby dowiedzieć się jak zrobić własny i niepowtarzalny. Ewa też podpowiada, że w ten sposób można zrobić swój "papier firmowy", który świetnie będzie się sprawdzał przy pakowania swoich wyrobów rękodzielniczych!

Ściskam!
Karolina

Podoba Ci się u mnie? Bądź na bieżąco!






Image Map




12 komentarzy:

  1. Prawie spadłam z krzesła z wrażenia :) Serdecznie dziękuję za wyróżnienie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak można zrobić tak piękny łapacz snów, dodać go do linkowego party, a potem być zaskoczoną?:P :D

      Usuń
  2. O! Dziękuję, Karolinko, Tobie i Twemu oku (świetne zdjęcie, nota bene)! Jest mi bardzo miło. To teraz nic, tylko piec chleb na zakwasie ;)
    Dla mnie odkryciem miesiąca jest ozdobny papier Ewy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze okrzepnąć i zabiorę się za robotę. Odnośnie papieru dodam, że Ewa pokazuje tez u siebie jak robi pieczątki. Zrobiła nawet taką, która wygląda jak moje serduszko z logo:)

      Usuń
    2. Faktycznie, Twoje serduszko :)
      Ewa ma ciekawe pomysły DIY, już ją "zaobserwowałam".

      Usuń
  3. Fajna zabawa! Bardzo podobają mi się lipcowe hity! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Karolino, ha ha, już zapomniałam o tej pieczątce bo co raz to nowy wzór robię. Ale serduszko leży i czeka na jakiś nowy pomysł zastosowania. Dziękuję za wyróżnienie. Pozostałe dwa blogi również odwiedzam i będe do nich wracać.

    OdpowiedzUsuń
  5. U przegapiłam. Będą kolejne party? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i owszem. Na koniec miesiąca robię podsumowanie i wówczas też rozpoczyna się party:)

      Usuń
  6. Ciekawe inspiracje, łapacz snów od dawna gości w mojej sypialni ;-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo bystre i wprawne oko Twoje że wypatruje takie wspaniałości :-)) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad. Każdy komentarz napędza do działania i dodaje skrzydeł. Właśnie Twój głos chcę usłyszeć!